Bedenktijd & klachtenafhandeling

Herroepingsrecht/Bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mooiekinderfiets.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Retourprocedure bij terugsturen per post:

Stuur ons per e-mail of post een bericht met uw voornemen onder vermelding van het bestelnummer en hetgeen u wilt retourneren en een duidelijke foto van het product dat u wilt terugsturen. Wij sturen u vervolgens per e-mail (of post) het retourformulier, welke u ingevuld mee kunt sturen met de retourzending. Als het product in goede staat bij ons is ontvangen zullen wij uw geld binnen 14 dagen crediteren.

Kosten voor retourneren

  • De retourverzendkosten komen voor uw eigen rekening.
  • Voor het verzenden van de fiets moet er een passende doos omheen, daarom is het handig om uw fietsdoos te bewaren.

Klachtenafhandeling

Mooiekinderfiets.nl doet er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk en correct mogelijk bij u af te leveren. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er iets niet gaat zoals het gepland is. Indien u een klacht mocht hebben zullen wij er alles aan doen om dit op een correcte manier op te lossen.

Om uw klacht bij ons kenbaar te maken verzoeken wij u ons een email te sturen. U kunt dit doen via het contactformulier op onze website of door een mail te sturen naar info@mooiekinderfiets.nl.

Vergeet u daarbij a.u.b. niet om een duidelijke omschrijving van de opmerking en/of klacht en het bestelnummer van uw bestelling te vermelden. Na ontvangst van uw bericht zullen wij uiterlijk na 48 uur contact met u opnemen om tot een oplossing te komen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mooiekinderfiets.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/) .

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Leave a Comment

De waardering van www.mooiekinderfiets.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.